Homma pannussa – kurssi

– koulutusviikonloppu tuleville kurssinvetäjille

Kurssiohjelman voit ladata tästä

”Homma pannussa” on helpon ruoanvalmistuksen menetelmä. Yksinkertaisen pannuperiaatteen oppimalla osaat tehdä loputtamasti erilaisa nopeita, maukkaita ja terveellisiä ruokia! Periaate on muokattavissa moneen käyttöön; perheille, sinkuille, lapsille ja vanhuksille. Homma pannussa on avain terveelliseen arjen pikaruokaan. Voit hyödyntää niitä aineksia, mitä kaapista milloinkin löytyy.

Haluaisitko olla itse vetämässä Homma pannussa -kursseja? Lähde mukaan oppimaan lisää! Sinun ei tarvitse olla ruuanvalmistuksen ammattilainen, perustaidot ja kiinnostus ravitsemukseen ja ruoanlaittoon riittävät.

Kurssi järjestetään upeassa ympäristössä Piikkiön Toivonlinnassa, Kaarinassa

Teemme yhdessä ruokaa ”Homma pannussa” -idean mukaisesti. Annamme kokemuksen kautta tulleita neuvoja kurssien vetämiseen, sekä syventävää tietoa ravitsemuksesta.

Kurssin käytyäsi saat käyttöösi laajan ja päivittyvän materiaalipankin, sekä ohjaajien jatkuvan tuen omia kursseja järjestäessäsi. Ensimmäisen oman kurssin pidettyäsi, saat koulutuksesta kouluttajasertifikaatin. Tämän koulutuksen käyneillä on myös mahdollisuus osallistua seuraavana vuonna jatkokurssille, jossa kerrataan kokemuksia kurssien pidosta ja jaetaan niistä opittua.

Hinta: Kurssi on osallistujalle ilmainen. Osallistujien toivotaan järjestävän Homma pannussa -kokkikursseja omilla paikkakunnillaan.

Aika: 27.8.–28.8.2020

Paikka: SKYK, Toivonlinnantie 630, 21500 Piikkiö

Majoitus: Villa Ljunghäll (omin lakanoin). Lisäyöt ennen tai jälkeen kurssin omakustanteiset (25€/yö)

Osallistujamäärä: max 20 hlöä