Tervetuloa mukaan ETRA-lenkille!

Hyvin alkanut kokeilumme yhteisistä kävelylenkeistä puhelimen välityksellä saavat jatkoa. Vetäjänä jatkaa Jorma Räsänen. Jorma on koulutukseltaan kansanterveystieteilijä (FT). Hän on ollut mukana erilaisissa terveysprojekteissa sekä toiminut aikuiskouluttajana työelämän palveluksessa.

Lenkille voit osallistua missä vain. Tarvitset vain puhelimen ja mielellään kuulokkeet, jotta sinun ei tarvitse pitää puhelinta korvalla vaan voit rauhassa keskittyä juttelemaan ja kävelemään.

Tulevat lenkkikerrat
Ke 20.5. klo 10
Ke 27.5. klo 10

Aiheet tuleville lenkeille ovat vielä auki. Mikäli annat sähköpostiosoitteesi,
saat ennen lenkkiä sähköpostiisi Jorman kirjoittaman alustuksen aiheesta.
Tähän mennessä lenkeillä on käsitelty stressinhallintaa ja ihmissuhdekonflikteja.

Voit tulla mukaan yhdelle lenkille tai molemmille. Lenkkien pituus on n. 45 minuuttia ja voit liikkua omaan tahtiin tai vaikka vain oleilla ulkona. Ilmoittaudu sähköpostilla etra@etraliitto.fi tai laittamalla tekstiviesti tai WhatsApp-viesti numeroon 044 744 3282. Ilmoittautuessasi saat numeron ja koodin, johon soitat lenkille lähtiessäsi.

Lenkille osallistuminen on maksutonta. Halutessasi voit olla mukana myös anonyyminä tai vain kuuntelijana. Kuullaan lenkillä!