Oletko sinä terveiden elintapojen lähettiläs?

ETRA-liitto ry etsii palkkatuelliseen tehtävään innostunutta ja innostavaa hanketyöntekijää ruoka-aputoiminnan ja kasvisruokailun kurssitoiminnan kehittämiseen. Pääasiallisina työtehtävinäsi on terveys- ja ravitsemustiedon vieminen ruoka-aputyöhön ja kasvispohjaisen ruoanvalmistuksen opastaminen hävikkiruokaa hyödyntäen. Työssäsi toimit työparina ADRA Finland säätiön ruoka-avun hanketyöntekijän kanssa.

Työtehtävät:

• Kokkauskurssien ja -koulutusten järjestäminen ruoka-aputoimijoille
• Kurssitoiminnan ja ruoka-aputoiminnan kehittäminen
• Verkostoituminen muiden ruoka-aputoimijoiden ja yhteistyötahojen kanssa
• Toiminnasta viestintä ja raportointi
• Digitaitojen opastaminen

Vaatimukset:

• Kyky innostaa ja motivoida
• Rohkea ulosanti ja hyvät yhteistyötaidot
• Kiinnostus ja kyky ruoanlaittoon
• Vastuullinen ja oma-aloitteinen työskentelytapa
• Riittävä suomen kielen taito
• Matkustusvalmius eri puolille Suomea
• Päivitetyt digitaidot
• Täytät palkkatukiehdot, eli olet ollut työttömänä 24 kk viimeisen 28 kk aikana

Eduksi:

• Kokemus ruoka-aputyöstä
• Kokemus kasvisruoan valmistuksesta
• Koulutus tai kokemus terveyden edistämistyöstä
• Koulutus tai kokemus ravintolatyöstä
• Kristillinen arvopohja

Työ on palkkatuettua työtä, joten tehtävään voidaan valita vain henkilö, joka on ollut työttömänä 24 kk viimeisen 28 kk aikana. Työ on määräaikainen (6 kk) ja osa-aikainen kuukausittaisella 65 % työajalla. Viikoittainen työaika voi vaihdella kurssiaikataulujen mukaan. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoa tehtävästä antaa vt. toiminnanjohtaja Mirva Korpela mirva.korpela@etraliitto.fi, p. 044 744 3282. Lisätietoa ETRA-liitosta www.etraliitto.fi.

Comments are closed.