Kauppa

Ruokataitoa

Painos loppu, uusittu painos tulossa lähiaikoina!

ETRA-liitto julkaisi kesäkuussa 2018 56-sivuisen ”Ruokataitoa” -oppaan, jossa esitellään tuoreinta tutkimustietoa terveelliseen ravintoon liittyen.

Opas tuo meille hyviä uutisia siitä, miten pienillä elintapamuutoksilla voimme kohentaa hyvinvointiamme huomattavasti. Opas korostaa säännöllisen ateriarytmin merkitystä sekä aitoa ja alkuperäistä ravintoa.

Oppaasta löydät myös ohjeita ja reseptejä helpon ja terveellisen ruoan valmistukseen.

ISBN 978-952-69034-0-8

7 € / kpl + postikulut. Toimitusmaksu 3 €
25 € / 5 kpl + postikulut. Toimitusmaksu 3 €
Alle 5 kpl tilauksista ei peritä toimitusmaksua.

Tee tilaus sähköpostilla: etra(ät)etraliitto.fi tai puhelimitse 044 744 3282

ETRA t-paita

Tunnusta väriä ja hanki itsellesi ETRAn t-paita.
Paita on ns. unisex -mallia, joka sopii sekä naisille että miehille.

Koot: S, M, L, XL
Hinta: 20 € + postikulut

Tilaukset sähköpostitse: etra(ät)etraliitto.fi tai puhelimitse 044 744 3282

Nutri-Flow® – henkilökohtainen ravintotulkki

Älä enää kiusaa itseäsi miettimällä turhaan, mikä ruoka on sinulle hyväksi ja mikä taas ei ole. Anna Nutri-Flow -ravintotulkin® opastaa sinut oikealle tielle yksinkertaisen nerokkaalla tavalla – suoraan ruokina ja juomina!

Nutri-Flow -ravintotulkki® yhdistää uusimman ravitsemustiedon huipputeknologiaan. Tämän tuloksena saat helposti noudatettavat ohjeet uuteen ravitsemukseen sinun ehdoillasi!
Hinta: 10 € / kk ja 90 € / vuosi

Tilaukset sähköpostitse: etra(ät)etraliitto.fi tai puhelimitse 044 744 3282

nutri-flow.fi

Vauvataitoa

Turvallinen kiintymyssuhde ja imetyksen onnistuminen ovat tärkeitä tavoitteita neuvolan ja synnytyssairaalan asiakastyössä. Jokainen uusi perhe on haaste löytää yhteinen kieli, jolla sanoittaa vauvan ja vanhemman tunteita ja tarpeita. Moni vanhempi uupuu, kun vauvalla tuntuu olevan aivan erilainen kello kuin vanhemmilla. Moni hyvin alkanut imetys loppuu arjen jäsentämisen ongelmiin. Odotettu ilo lapsesta saattaa hukkua huolten alle.

40-sivuinen Vauvataitoa -vihkonen on Etra-liiton tuottama työkalu vauvan kanavan löytämiseksi. Aineiston on kirjoittanut ”Vauva- ja Imetysguru” Ritva Kuusisto ja kommentaattoreina ovat toimineet myös muut kotimaiset asiantuntijat ja WHO:n ja Unicefin Vauvamyönteisyysohjelman kouluttajat. Moni neuvola, synnytyssairaala ja muu vauvaperhetyöyksikkö käyttää vihkosta osana perhevalmennusta ja yksilötyötä.

Oppaassa avataan perheiden keskeisiä huolenaiheita: Vauvan itku ja rauhoittaminen, lapsentahtinen imetys, vauvan kello, uni, tunneälykäs vauvanhoito, temperamentti ja vuorovaikutus rakkauden kielellä.

1 – 99 kpl 2,40 € / kpl  + postikulut. Toimitusmaksu 3 €.
100 – kpl 2,20 € / kpl + postikulut. Toimitusmaksu 3 €.
Alle 5 kpl tilauksista ei peritä toimitusmaksua.
Tee tilaus sähköpostilla: etra(ät)etraliitto.fi tai puhelimitse 044 744 3282

babykunnandeBabykunnande

Babykunnande är ETRAs familjeomsorgsmaterial, som är riktad till gravida och barnfamiljer.

Guidboken är skriven av ”baby- och amningsgurun” Ritva Kuusisto.

Guideboken berattar bl.a. om barnanpassad amning, babyns klocka, sömnen, emotionell intelligens, lugnandet av barnet med livmoderns metoder, babyns temperament och interaktion med ”kärlekens språk”.

2,40 € / st  1 – 99 st, + porto. Expeditionsavgift 3 €.
2,20 € / st  100 –  st + porto. Expeditionsavgift 3 €.
Expeditionsavgiftet debiteras inte vid beställning av färre än fem st.

Beställning via e-post: etra(ät)etraliitto.fi  eller per telefon 044 744 3282

Valitun kaltaisia tuotteita ei löytynyt.